lørdag den 9. februar 2008

Jeg er flad...

 
Første halvdel af dagen har jeg brugt på at se på børnetøj. Jeg har en svaghed for mærket POMPdeLUX, som kun sælges via konsulenter og på nettet. En svaghed, som jeg deler med en god veninde, så vi satte hinanden stævne og begav os til et åbent hus arrangement, som endte med at tage en rum tid af vores lørdag. Tøjet kan kombineres i det uendelige, og der er så meget forskelligt i lækkert design, så det kan være sin sag at bestemme sig, især når man egentlig gerne ville have det hele... Men vi hyggede os med det, og nu er tøjet til søsters forestående bryllup bestilt.
Bagefter skulle der hentes forsyninger til den kommende uge, og efter at have vimset rundt og ryddet lidt op, lavet aftensmad og hvad, der nu hører sig til, er energien helt og aldeles brugt op. Jeg er helt flad, og resten af aftenen skal tilbringes med benene oppe - i selskab med Dirch Passer og co.
I morgen skal jeg tidligt op, men derefter venter ferien, og jeg trænger! Resten af familien er begyndt, og nu er jeg også helt klar!

2 kommentarer:

  1. Rigtig god vinterferie til hele familien ! Jeg har ferie i uge 9 - glæder mig også... : )

    SvarSlet
  2. Tak skal du have!
    Det er også dejligt at have udsigt til ferie i nær fremtid :o)

    SvarSlet