søndag den 24. februar 2008

Engle

 
 

Vi havde en skøn aften i går hos vores venner. Og jeg fik denne gave - en engel! Jeg er så forelsket i den - både fordi jeg synes, den er helt fantastisk smuk - og fordi den er købt med mig i tankerne, fordi den minder mig om vores dejlige venner, om englene i vores liv, og om Guds engle, som beskytter os.

Billedet yder ikke englen fuld retfærdighed - den er svær at fotografere, men et indtryk kan man da få... Den er så fin i glas, med glorien og et lille hjerte i metal, og den glimter og drejer stille rundt i stearinlysenes skær.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk - særligt også når du har de minder og tanker om den, som du har...
    Jeg glæder mig til at se den i virkeligheden !

    SvarSlet
  2. Den er rigtig smuk, Helle.
    Og det er dejligt med de ting, der betyder noget, der har en særlig værdi - hvor ting ikke bare er ting...

    SvarSlet