mandag den 25. februar 2008

Forårsskud

 

Jeg har været på havevandring. Ikke at det tager særlig lang tid - vores have er ikke så stor. Men det er en fornøjelse. Det skyder helt vildt derude - og vi skriver altså stadig februar!

 

Klematis og kaprifolie er godt på vej til at folde bladene ud, rosen er allerede godt i gang, og syrenen står med svulmende knopper. Nu håber jeg altså ikke på frost og sne længere - det kan de små da vist ikke klare.
 
 

Og forårsblomsterne myldrer frem. Jeg har ladet mig fortælle, at disse heder Deborahliljer - jeg synes, de er så smukke.

2 kommentarer:

  1. Åh ja! Nu kom jeg jo lige i tanker om at jeg har købt små påskeliljer, der skal plantes i mine potter ved hoveddøren. Det må jeg da hellere få gjort her i eftermiddag :-) Tak for reminderen ;-)

    Knus fra Pia

    SvarSlet
  2. Det var så lidt, Pia ;o)
    God fornøjelse med det, det bliver da fint.

    SvarSlet