søndag den 17. februar 2008

Ro i lejren

 

 
Dagen i dag tilbringes mere eller mindre på langs - maven slår knuder, og energien er helt i bund. Vi vidste, at det var med den risiko, at vi besøgte vores venner i onsdags - og den risiko løb vi gerne. Og slipper jeg med at ligge lidt i dag, er det også okay. Vores gæster tog videre efter frokosten - jeg håber bare, at de og resten af familien må gå ram forbi.

Børnene nyder i den grad roen - jeg har sjældent hørt dem lege så godt med hinanden, som de gør i dag - de bygger huler, tager på besøg hos hinanden, klæder sig ud og hører musik. Der hersker en fred og fordragelighed, som jeg kan leve højt på længe. Og Brian benytter lejligheden til en morfar på sofaen - den er ham velundt!

2 kommentarer:

  1. Maveonde er ikke sådanne at spøge med.. Jeg sidder selv med en øm mave, og håber på at det holder sig til det...
    God bedring

    SvarSlet
  2. Nej, det er de ikke...
    Tak, og også god bedring til dig!

    SvarSlet