onsdag den 27. februar 2008

Puderne

 

 
Hurraaahhh - sofapuderne er færdige. Det er en skøn følelse! Den sidste del af projektet var 12 knapper, der skulle syes i - ikke just min yndlingsbeskæftigelse, men jeg kom igennem det, og nu kan jeg bare læne mig tilbage og nyde synet.
 
 
Brian og jeg arbejder i skiftehold i disse dage. Det går fremad med Freja, men hun er ikke klar til at komme afsted i morgen. Så det er virkelig rart, at vi kan flexe os igennem. Hvis det kan lade sig gøre, tager vi en halv dag hver - så når vi begge omkring jobbet, og får taget de værste bunker, eller de vigtigste møder, korprøver, eller hvad det måtte være. Og så er det kunsten at lukke ned for den dårlige samvittighed over det, der ikke bliver gjort på arbejdet og nyde de ekstra halve fridage, der pludselig kommer dumpende ned i turbanen.

4 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet flotte, og hvor er der dejligt mange! Puder skal der bare være så mange af så man føler man kan vælte sig i dem :oP

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha' :o)
    Jeg er også rigtig glad for dem!

    SvarSlet
  3. Wauuh... De er bare blevet superflotte !!
    Så nåede du til puderne i dag...

    SvarSlet
  4. Tak for det, Helle - ja, det gjorde jeg, og det var dejligt!

    SvarSlet