mandag den 11. februar 2008

Klar til afgang

 

Den første feriedag er tilbragt i højeste gear. Jeg er god til at få ordnet en masse praktisk, når jeg er hjemme - knap så god til at sætte mig ned og slappe af... Gulvet er støvsuget, vasketøjet er ordnet, og fryseren fik en tur, og det var sandelig også tiltrængt! Det sker ikke hvert år herhjemme, men så er glæden også så meget desto større, når det endelig sker!

I morgen drager vi østpå. Vi skal først besøge min far og hans kone, dernæst vores dejlige venner i København, og vi vender næsen hjemad igen torsdag. Det bliver godt at komme lidt hjemmefra, og rigtig dejligt at være sammen med de mennesker, vi holder så meget af.

Nu vil jeg nyde synet af min nye bakke fra Isabellas...

2 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie!

    Den er sød, din nye bakke

    SvarSlet
  2. Tak skal du have :o)
    Jeg er også rigtig glad for bakken, og jeg fik den for en slik!

    SvarSlet