tirsdag den 5. februar 2008

Regnvejr - igen...

 
 

På sådan en regnvåd dag er det godt at komme hjem til forårskåde blomster, der står på spring. I aften skal jeg på arbejde igen. Det er både godt og skidt med de skæve arbejdstider. Jeg ville ikke bytte med et 8-16 job, og nyder virkeligt mine mandagsfridage og mine fleksible arbejdstider, men jeg må da indrømme, at en aften hjemme på sofaen tit ville være at foretrække, når jeg skal afsted igen. Især på sådan en mørk og kedelig regnvejrsdag...

Heldigvis er det en nem tjans i aften. Jeg skal spille til et par fællessange, og resten af tiden kan jeg sætte mig tilbage og nyde et foredrag. Jeg har tænkt mig at tage hækletøjet med, så mon ikke det kunne blive til et par striber. Det er nok kun mig, der kan se, at det går fremad, men det kan jeg til gengæld, og det må jo være det vigtigste...
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar