fredag den 22. februar 2008

Ruskumsnusk

 
Det stormer udenfor. Det rusker i de bare grene, bladene danser rundt, og diverse løsdele tages med på langfart. Emil og jeg cyklede hjem i blæsten, og Emil havde sin sag for med sin lille krop og knap så mange kræfter som vi voksne. Men han holdt stand og klarede turen til UG, selvom jeg havde hjertet i halsen ind i mellem, når vi blev kastet rundt af vindstød, mens bilerne kørte lige ved siden af.
Nu hygger vi os inde i varmen og tørvejret. Jeg har klippet stoffet til sofapuderne - i morgen skal de syes sammen. Imens har børnene tegnet og hygget sig med Alfons Åberg i børnetime - med Thomas Winding som fortæller. Hans stemme er noget helt for sig, det er ren meditation.
Weekenden står døren. I morgen har vi intet på programmet - det er kan vi nok lige klare...

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se puderne den 8. marts, når jeg kommer til 45 års fødselsdag... : )
    Jeg skal sammen med Far & Mor tapetsere mit soveværelse i morgen - spændende hvordan resultatet bliver!

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også til at se dem færdige :o)
    God fornøjelse med tapetseringen. Det er altid dejligt med lidt forandring!

    SvarSlet