mandag den 31. marts 2008

Blue monday...

 

Det er mandag, og dermed min fridag. Jeg havde overvejet, om Freja skulle have en hjemmedag sammen med mig, men jeg følte, at jeg trængte til en dag alene. Et hurtigt kig i kalenderen bekræfter også, at det er længe siden sidst. Børnenes påskeferie og børnefødselsdag har fyldt i de sidste uger, så det må være i orden, at jeg passer mig selv i dag.

Og her sidder jeg så med alle mine planer - og er bare så træt! Jeg vidste, det ville komme, for når jeg ikke passer min seng, er det ikke dagen derpå, der er værst, men dagen efter igen. Jeg har lige lagt en menuplan for de næste par uger, og al den hjerneaktivitet drænede mig for min sidste energi. Nu er det vist tid for en smule frokost, og så vil jeg være aktiv. Lige om lidt...

3 kommentarer:

  1. Jeg kender godt det med ikke altid at være god til at passe sin seng... Det gi`r bagslag før eller siden i form af manglende energi.

    Prøv ind i mellem ikke at lægge planer for din fridag, men bare gør det du har lyst til - evt. bare dase uden at skulle lave noget... Bare at være er faktisk også en god fornemmelse, når man gi`r sig selv lov til det : )

    SvarSlet
  2. Hmm, Helle - du rammer et ømt punkt, for lige præcis det er jeg ikke særligt god til (det ved du vist også :o) Der er jo så mange ting, jeg gerne vil nå...
    Men du har ret - det må give en meget bedre fornemmelse at give sig selv lov til at dase - end at bruge en masse tid på overspringshandlinger, mens man sidder med halvdårlig samvittighed... Jeg må øve mig :o)

    SvarSlet
  3. Nogen gange er man bare nød til at tage sig tid til... Ingenting

    SvarSlet