fredag den 7. marts 2008

Fødselsdagsforberedelser

 

 
Vi fejrer 45 års fødselsdag i morgen. Bare rolig, Brian er hverken fyrre eller noget andet, man kunne komme i tanker om med f - men Brian og Emil tilsammen er 45 om lidt, når Emil også når den længe ventede fødselsdag.
Da jeg skal arbejde hele formiddagen indtil lidt efter, at gæsterne er ankommet, må jeg lave forberedelserne i dag.
 
 
Dejen til kardemommebollerne er sat til hævning. Så mangler jeg lige en stak pandekager til Peddersen og Findus' legendariske pandekagekage til eftermiddagskaffen - og en tilsvarende stak chokoladepandekager, som sammen med vanilleis skal udgøre desserten. Ja, Emil er vild med pandekager - så det laver jeg gerne.

Lidt påskepynt er der også kommet frem - normalt er jeg ikke så meget til gult, men lige til påske hører det sig til - og så lyser det så dejligt op med lidt forårsfarver.
 

4 kommentarer:

  1. Mhh... det lyder godt med kardemommeboller og pandekager : ) - glæder mig !

    SvarSlet
  2. Rigtig god dag til jer i morgen!! Kh Vibeke

    SvarSlet
  3. Rigtig god fødselsdagsfest i morgen. Vi holder fødselsdagsfest for alle børnene på Kurts side. Et nyt initiativ, som vi er spændte på, om der bliver til en tradition!!
    Knus fra Pia

    SvarSlet
  4. Det er godt, du ikke er afskrækket, Helle ;o)

    Tak for det, Vibeke - og god weekend til jer!

    Pia, det lyder som et godt initiativ, hvis der er mange fødselsdage, der måske også ligger tæt... - og tak, og god weekend!

    SvarSlet