onsdag den 26. marts 2008

Sne i marts

 

 
Med sådan en udsigt kan dagen da kun blive god! Sneen væltede ned sidst på eftermiddagen i går og har lagt sig som en tyk dyne over landskabet. Det er helt uden for sæson, men smukt er det. I dag er det solen, der vælter ind ad vinduerne. Det er da lige til at blive glad af.
 
 
Tulipanerne synger på sidste vers, men der var lige et par stykker, der kunne lidt mere. I et par søde vaser, vi fandt på et lille loppemarked i mandags, gør de sig da ganske godt...
 

3 kommentarer:

  1. Flotte billeder du har taget. Det ser smukt ud på snebillederne.

    Jeg har givet dig en award på min blog. Du kan læse om det her: http://www.kenja.dk/wordpress/?p=662
    :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for awarden - jeg er meget beæret!

    SvarSlet
  3. PS. Jeg tror, jeg bakker ud med at sende den videre - jeg tror efterhånden, næsten alle de blogs, jeg læser, har fået den.
    Men der er mange rigtig gode blogs rundt omkring, som inspirerer mig meget.

    SvarSlet