mandag den 17. marts 2008

Se her kommer mutter med kost og spand

 

Solen har været på visit i dag - vi har nydt det i store drag, selv om vi mest har været inde. Men den er også afslørende, solen. Vinduerne var i en sådan forfatning, at det næsten ikke var til at se ud. Men det er der nu gjort noget ved. Det udviklede sig faktisk til en mindre forårsrengøring, og nu er det en fryd at se ud i haven - man kan faktisk se farverne derude ;o)

Børnene har ferie, og de nyder det. Forældrene arbejder stadig, og vi nyder vores fleksible arbejdsvilkår. I dag har børnene været med mig på arbejde i et par timer - de har leget og spillet computer, mens jeg har spillet orgel. I morgen arbejder Brian hjemme, mens jeg skal på arbejde, og sådan klarer vi os igennem på bedste beskub.

Ferie har jeg ikke noget af - højtiderne betyder jo masser af ekstra gudstjenester, men det gør nu ikke noget. Jeg kan lide det, og når gudstjenesten er forbi, har jeg fri resten af dagen. Og så giver det en helt anden ro, når resten af familien har ferie, så det føles også lidt "ferie-agtigt" for mig.

3 kommentarer:

  1. Her i Hvidovre var det også helt forårsagtígt i formiddags, men så vendte det totalt. Siden middag har det fyget med sne. Jorden er dog for varm til at sneen bliver liggende, så det er kun på stakittet og udhusene, sneen bliver liggende. Kh Vibeke

    SvarSlet
  2. Ja det er ret vildt hvad solen afsløre *GGG*
    Ordnede selv vinduer i går... Det er en fryd at kunne se ud af dem igen :-D

    SvarSlet
  3. Vejret i marts er ikke lige sådan at sætte i bås, Vibeke. Tænk, at det kan variere så meget i et så lille land.
    Det er nemlig en fryd, Bambi - og det er med at nyde det, så længe det varer.

    SvarSlet