torsdag den 20. marts 2008

Masser af blomster

 
 
Det har været en rigtig hyggelig dag med besøg fra København. Børnene har hygget sig sammen - jeg tror, vores børn nød at have selskab af andre børn her midt i ferien. Og vi voksne har snakket igennem, og det har været dejligt. Med sig havde de oven i købet de sødeste tulipaner. Jeg måtte sige farvel i utide, for der var en gudstjeneste, der kaldte - men det er jo en del af spillet, som jeg må leve med.
Nu er jeg hjemme igen efter endt gerning - der er lige tid til lidt aftenhygge med et glas rødvin. Og så kan jeg sidde og nyde synet af endnu flere tulipaner, der faldt ned i turbanen her til aften - det er jo ren luksus med alle de blomster! 
 

4 kommentarer:

  1. Tulipaner er bare en skøn og flot blomst!
    Jeg synes bare, du er god til at fokusere på de positive sider, selv om du sådan skal arbejde i "utide"! Og det må jo også betyde at du er glad for dit arbejde - hvilket du jo også giver udtryk for :-)

    Knus fra Pia

    SvarSlet
  2. Ja Pia, tulipaner er dejlige - måske især fordi de lyser op i denne første forårstid, hvor vi sådan trænger til blomster.
    Tak for komplimentet. Jeg synes, livet bliver lidt lysere, hvis man fokuserer på de positive ting. Men jeg ved godt, at nogle har lettere ved det end andre.

    SvarSlet
  3. Du er altså bare så god til at tage billeder fra de rigtige vinkler og sætte motiverne op på en spændende måde, så det bliver interessant at se på, Annette !
    Det er altid spændende at se og læse din blog... : )

    SvarSlet
  4. Mange tak, Helle - det er jeg glad for at høre :o)
    Jeg prøver jo så godt, jeg kan, at tage flotte billeder - bliver inspireret rundt omkring og lærer hele tiden lidt mere... Det er sjovt!

    SvarSlet