søndag den 9. marts 2008

Peddersens Pastasalat

 
 

Vi fortsatte i Peddersen og Findus-temaet og fik det, man vist kan kalde en rigtig herreret til aften - i en Peddersen og Findus kogebog fandt jeg engang denne pastasalat, som ikke er så meget salat, men med masser af saft og kraft.

Jeg har først stegt champignon og pepperoni på panden, tilsat spinat, grillet artiskok og soltørret tomat, og til sidst pesto, fløde, salt og peber. Det blandes sammen med frisk pasta.

Det blev til en gang tidlig aftensmad, for jeg skulle dirigere korene til generalprøve og koncert i aften - en aften, hvor jeg virkelig er på, men også dejligt at præsentere det, vi har øvet på i månedsvis. Og korene gjorde det rigtig godt, så det var en sand fornøjelse. Men jeg er godt flad efter sådan en aften, så sofaen kaldte højt og tydeligt, da jeg kom hjem...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar