mandag den 31. marts 2008

Forår i luften

 

Klokken er næsten otte, og jeg har først lige tændt lyset. Det er jo helt fantastisk, og jeg synes, det er lige fantastisk hvert år. Der har været forår i luften i dag - opdagede jeg, da jeg endelig fik mig trukket udenfor. Luften har været fyldt af dufte, der har været lunt og jeg begynder at huske, hvor dejlig foråret er, når det for alvor bryder igennem.

Det lykkedes mig at være lidt aktiv, og nu vil jeg tillade mig at sætte mig tilbage i sofaen og blive der!
 
 

Jeg faldt over dette skønne alpacagarn. Fotoet er ikke helt farveægte, farverne er lidt mere støvede, og jeg kunne slet ikke stå for dem. Men det skal ikke bruges endnu - jeg har lige et tæppe, der venter...

2 kommentarer:

  1. Ja man skal passe på at man ikke har for mange projekter igang på samme tid :-)

    SvarSlet
  2. Ja, Bambi - nogen kan sagtens, men ikke jeg. Så er der ingen af dem, der rigtigt bliver til noget. Det hænger måske også sammen med, at jeg ikke sidder og nørkler i timevis hver dag - så hvis jeg skal føle, at det skrider fremad, er det bedst at koncentrere indsatsen et sted :o)

    SvarSlet