søndag den 9. marts 2008

Lopper


Brian og jeg har en fælles passion for at gå på diverse loppemarkeder og garagesalg for at finde smukke eller "skæve" gamle ting til vores hjem. Jeg er rigtig glad for at have Brian med, for han er god til at se mulighederne i bunkerne af skrammel - jeg får hurtigere nok, når jeg ikke umiddelbart lige finder noget, der fænger. Jeg elsker, at vores hjem delvist er indrettet med ting, man ikke lige finder i IKEA eller andre steder (og ellers ikke et ondt ord om IKEA, for de har nu også meget godt!). Det er mest i sommerferien og når vi en gang i mellem har en weekend uden børn, at vi finder tiden til den slags udflugter, men så nyder jeg resten af året de ting, vi har fundet - og så ser jeg frem til, at det igen er tid til eventyr. Denne vægt købte vi i sommers - den er et af de mere "skæve" indslag, som jeg lige skulle overtales til at bringe inden døre, men nu kan jeg rigtig godt lide den!

Dagen i dag står på arbejde morgen og aften - men ind i mellem er der en dejlig eftermiddag til fri rådighed sammen med familien, så den skal nydes!

2 kommentarer:

  1. Ja, I har efterhånden virkelig mange gamle, "skæve", sjove, flotte, unikke og specielle ting, som er med til at gøre jeres hjem til noget helt særligt... : )
    Det er altid spændende at se, hvad der er kommet til siden sidst, når jeg besøger jer !
    Tak for sidst i øvrigt - det var en rigtig hyggelig 45 års fødselsdag : )

    SvarSlet
  2. Selv tak, det var hyggeligt at have jeres besøg!

    SvarSlet