søndag den 16. november 2008

Begavet

 

Dagen er tilbragt i fantastisk selskab. Sammen med venner, vi bare har det SÅ godt med. Hvor snakken går helt af sig selv, hvor børnene hygger sig sammen, og tiden iler af sted, mens vi bare nyder at være sammen.

Vennerne er lige taget hjem, og jeg er på vej i seng, for arbejdet kalder i morgen tidligt.

Men inden kaster jeg lige et sidste blik på lyset med underskål og pynt, de havde med til mig (og der er endda to, så de kan danne par :o) Det er så meget lige min stil, og det gør mig glad hver gang, jeg kan se på dem og tænke på vores skønne venner!

3 kommentarer:

  1. Å sådan en aften kan gøre en glad i lang tid og det er dejligt med en gave man kan kikke på og huske. Hav en god søndag.

    SvarSlet
  2. Det smukke lys er også lige min stil, hvor er du heldig at være i så godt selskab. -ikke kun med lysene altså :o)

    SvarSlet
  3. Det er lige præcis en aften, der kan gøre glad i rigtig lang tid - og jeg er meget heldig - både med lysene og vennerne!!

    SvarSlet