onsdag den 5. november 2008

En dejlig gave

 

Jeg har fået min første fødselsdagsgave, selvom der er det meste af en måned til min fødselsdag. Emil kunne nemlig ikke vente så længe med at give mig det mesterstykke, han har lavet til mig - et bogmærke, som han sirligt har broderet med forskellige slags sting (ligesom jeg også gjorde, da jeg i sin tid havde håndarbejde).
Det er da en hel fantastisk gave! Ja, jeg ved godt, at for andre er det jo bare et bogmærke med forskellige slags sting - men for den stolte mor er det jo et mesterstykke!

9 kommentarer:

  1. En gave, der går lige i hjertet:)

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig!! Og så smukt og sirligt dit bogmærke er syet. En super gave fra din Emil :0))

    Jeg sidder med den selvsamme moderlige følelse i hjertet i dag, da min Emil også kom med den skønneste julegave-som-er-lidt-for-tidlig til mig :0))

    SvarSlet
  3. Ja, selvfølgelig er det da et mesterstykke for moderen :-) Kan godt forstå du er glad for det!
    Knus fra Pia

    SvarSlet
  4. Den går rent ind, Sifka :o)
    Ulla, jeg er meget heldig - og det er du også! De har gjort sig umage, de kære små.
    Pia, :o)

    SvarSlet
  5. Jeg kan sandelig godt forstå, Emil ikke kunne vente med at give dig dette smukke bogmærke! Det er tydeligt, at han har gjort sig stor umage. Og et bogmærke er jo lige netop noget, du kan bruge... Det har han sikkert tænkt over. Så jeg forstår fuldt ud den stolte mor : )

    SvarSlet
  6. Det er det jeg kalder en hjerteting. En fin lille ting, uden stor økonomisk værdi, men med stor affektionsværdi. Hvis hjerteting bliver skildt fra de mennesker der elsker dem, mister de gløden og dør så pas godt på det fine bogmærke.

    SvarSlet
  7. Du kan tro, han har tænkt over det, Helle - han havde også bemærket, at jeg bare brugte et slidt reklamebogmærke - og så er jeg meget glad for at få en ting, jeg kan bruge.

    Hvor er det godt formuleret, Marina - det er jo netop sådan, det er!
    Du kan tro, jeg vil passe godt på min hjerteting.

    SvarSlet
  8. Da min mor var død fandt jeg en lille æske med den slags ting, som min bror og jeg havde lavet gennem tiden. Dengang var jeg kun 19 - og forstod ikke helt "rækkevidden" af min mors kasse - det gør jeg nu ...
    Emils bogmærke er smukt - og det samme er Marina's ord for det - det ER en hjerteting ...

    SvarSlet
  9. Nej, et cetera, man skal nok have fået børn selv for at kunne forstå det. Men sikke en dyrebare æske, du fandt der

    SvarSlet