tirsdag den 18. november 2008

Uff!!

 

Det har været en kold og våd dag. Turen til svømmehallen i morges foregik i øsende regnvejr, og selvom jeg havde udstyret mig med regntøj, havde jeg været optimistisk med fodtøjet og droppet gummistøvlerne til fordel for mine halvnye Dr. Martens - med våde støvler OG strømper til følge! ØV!

Resten af dagen holdt jeg mig klogeligt indendøre, indtil arbejdsdagen var slut, og hjemturen kunne klares i tørt, men dog temmeligt blæsende vejr.

Hønsekødssuppen med kød- og melboller var perfekt sådan en dag.

Nu er der dømt stearinlys og aftenhygge med Jens Smærup Sørensens Mærkedage ved hånden, hækletøjet og måske en gang Annemad...
 

Ha' en dejlig aften!

4 kommentarer:

  1. Håber ikke at hverken dig eller støvlerne tog skade!

    SvarSlet
  2. Jeg tror, vi er hele endnu, Lisbeth :o)

    SvarSlet
  3. Nej, nej, nej, det er ikke gummistøvler.... Superfede støvler... jeg er så glad for mine - men vand, det kan de ikke klare..

    SvarSlet
  4. Nej, det fandt jeg ud af, Inge - jeg var bare optimistisk et lille øjeblik og orkede ikke at slæbe skiftestøvler med på den i forvejen overbelæssede cykel...
    Men næste gang tager jeg gummistøvlerne :o)

    SvarSlet