onsdag den 5. november 2008

Tea for three

 

Eftersmiddagste er altså en hyggelig opfindelse, som jeg tror, jeg vil gøre lidt mere i, de dage vi er tidligt nok hjemme. Det, at man lige sætter sig sammen med børnene, bliver tanket op, og får dagen vendt, er guld værd - og jeg ville ønske, at jeg havde ro til det hver dag. Men sådan er virkeligheden ikke, så jeg vil nøjes med at nyde det, når det er.

I kruset er der ikke kaffe, som man kunne forledes til at tro, men julete. Min favorit nr. 1, når det kommer til te, og jeg drikker det gerne både før og efter juletiden. Emil er også vild med det, hvorimod Freja foretrækker kamillete med mælk og honning. Jeg synes, det er sjovt, at de i en så ung alder er blevet forfalden til te.

5 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt med jeres eftermiddagsthe. Jeg har desværre ikke nået at skaffe julethe endnu (hvilket mærke er dit julethe?) men det må jeg snart få gjort. Kan tydeligt huske vores eftermiddagsthe med mor og hjemmebagt brød. Det var så hyggeligt

    SvarSlet
  2. Åh ja! lige netop det at have mine drenge om bordet, når de store kom fra skole og de små var hentet hjem fra inst. og vi kunne hygge med lidt brød, frugt og kaffe/vand eller saftevand - den stund savner jeg rigtig meget efter at være begyndt på arbejde igen.
    Så nyd det så meget du kan, når chancen byder sig, Annette :-)
    Knus fra Pia

    SvarSlet
  3. Anette - jeg har lige tjekket - det er Fredsted, men jeg ved ikke, om den er bedre eller dårligere end så mange andre...
    I min familie var det eftermiddagskaffe, og jeg kom også til at tænke tilbage, da vi sad der i eftermiddags.
    Jeg nyder, når jeg kan, Pia - jeg kan godt forstå, du savner at have den tid og ro, du har haft.

    SvarSlet
  4. Det lyder rigtig hyggeligt... God tradition, når det kan lade sig gøre !

    SvarSlet
  5. Helle, jeg tror i hvert fald, det kunne være godt at gøre lidt for, at det kan lade sig gøre.

    SvarSlet