tirsdag den 25. november 2008

En ny dag

 

Jeg gik i seng med voldsom hovedpine og kvalme i går - de to panodiler, jeg havde forsøgt mig med, hjalp ingenting, og jeg var noget spændt på, om det ville forfølge mig i dag også...

Men jeg stod op som et nyt menneske! Nattesøvnen har udrettet mirakler, og jeg er glad og let om hjertet.

Hele formiddagen skal bruges på bestyrelsesmøde i hyggeligt selskab, derefter venter en smule arbejde i kirken, før jeg vil i byen for at proviantere til det lidt begyndende juleri.

Det skal nok blive en god dag!
Håber, din også bliver god!

2 kommentarer:

  1. Dejligt at panodilerne hjalp, Annette ! Det gjorde de også her, for jeg havde nemlig også hovedpine i går og tog panodil inden sengetid... : )
    Jo tak, jeg har også haft en god dag, selvom arbejdet har fyldt det meste. Men jeg har lavet ting jeg kan lide, og jeg synes selv, jeg har været effektiv og fået noget fra hånden - det er en dejlig fornemmelse !
    Jeg har bl.a. haft skitursudvalgsmøde med 3 kolleger. Vi skal afsted i uge 3 til Sälen, Sverige ligesom sidste år - glæder mig : ) Der skal 8-10 beboere med.

    SvarSlet
  2. Det er godt, at en lang arbejdsdag også kan være god.
    Det lyder da skønt med en skitur i horisonten :o)

    SvarSlet