lørdag den 8. november 2008

Så er der fest!

 


Jeg pakker festtøj, make-up og dansesko.
Jeg pakker øl og den syndigste chokoladekage.
Jeg skal til gymnasiefest i dag.
I sommers var det femten år siden, vi blev studenter, og vi misser aldrig en lejlighed til at mødes for at hygge og feste.
I år er jeg med i festudvalget, og turen går snart til Vejle, hvor vi skal gøre klar til den store fest. Og jeg glæder mig vildt. Nogle af mine klassekammerater har jeg set med jævne mellemrum, andre har jeg kun set en gang eller to - og ligemeget hvad, ved jeg, at det bliver godt, for vi har altid haft en veludviklet evne til at have det godt sammen i den klasse.

5 kommentarer:

  1. Ha' en rigtig dejlig fest, Annette!

    SvarSlet
  2. Nyd festen. Det lyder skønt, ikke mindst den der syndige chokoladekage.

    SvarSlet
  3. Det lyder superhyggeligt, Annette ! Rigtig go` fest... : )

    Min ferie er ved at være slut. Jeg har slappet af 1. halvdel af ugen, hvilket jeg rigtig har nydt. Siden torsdag har mine forældre været her for at hjælpe med forskellige praktiske ting. De er næsten lige kørt, og de har været en rigtig stor hjælp. Jeg har fået lagt nyt tag på mit lille trailerskur, da der var mange huller i det gamle. Baggang og badeværelse er blevet frisket op med maling og hovedrengøring + flere andre småting er blevet ordnet. Det er skønt at tænke på, at disse ting er blevet ordnet, og det giver ny energi, synes jeg : )

    SvarSlet
  4. Ej hvor sjovt Annette!
    Jeg har også selv været afsted i går. Det var efterskole-gensyn i går og det var så skægt! :) Morede os som den gang, snakkede som dengang og drak nok også som dengang! ;)

    Håber I havde en lige så god aften! :)

    SvarSlet
  5. Tak allesammen - vi havde det superhyggeligt og sjovt sammen!
    Og chokoladekagen var en succes :o)

    Det lyder som en perfekt ferie, Helle - med både tid til afslapning, og at få ryddet ud i nogle projekter! Jeg kan sagtens følge dig i, at det giver ny energi.

    Ja, det var da pudsigt, Helle K, og lyder også som en skøn aften, I havde jer.

    SvarSlet