lørdag den 21. marts 2009

Forår i hjertet

 

Forår i haven

 

Det kan lyde som om, vi kun har problemer og bekymringer med vores lille pige – sådan forholder det sig bestemt ikke. Hun er vores lille solstråle, er som regel meget glad og godt tilpas – og så kan hun formulere sig, så man bliver helt rørt.

I går, da vi cyklede sammen i det dejlige forårsvejr, spurgte jeg hende, om hun havde bemærket fuglenes sang. Og her er, hvad hun svarede:

Jeg elsker forårets sange.

Det er ligesom, det er luften, der synger – inde i mit hjerte.

Det er dejligt, det er forår.

4 kommentarer:

  1. Hold da op, det lyder jo helt poetisk !! Måske bliver hun en lille digter... : )
    Jeg kan forstå, I er stolte af hende...

    SvarSlet
  2. Åh nogle smukke ord, de er værd at gemme i hjertet. Ha' en rigtig god weekend.

    SvarSlet
  3. Det er meget, meget smukke ord. Ikke mange kan sige det så smukt og så enkelt. Hils din datter og sig tak for de smukke ord.

    SvarSlet
  4. Helle, der må helt klart være en lille poet i maven på hende :o)
    Puttenings, de er både gemt i hjertet og på papir :o)
    Marina, jeg blev faktisk helt rørt - og en smule forundret - det er meget smukt formuleret.

    SvarSlet