mandag den 16. marts 2009

Forår

 

Dejlige krokus

 

Det vælter frem derude, så det er en lyst – hver gang jeg kommer i haven, er der nyt at se på. Det er forår, når det er bedst!

 

Med striber...

Scilla

Kaprifoliaskud

Og vi er i fuld gang med sorteringen indendøre. En flytning er en oplagt anledning til at få ryddet ud i gemmerne – og der er rigeligt at rydde ud af, så det er bare med at starte et sted, jo før, des bedre. Og i dag, hvor børnene var hjemme, var det legetøjet, der stod for tur – eller en lillebitte del af legetøjet. Det var det der med at starte et sted…

3 kommentarer:

  1. Spændende tanke.... næste forår ved du ikke hvad der spirer frem... ny have og nye oplevelser..

    SvarSlet
  2. Endnu engang smukke billeder, Annette !
    Ja, en flytning er en oplagt anledning til at få ryddet op. Ofte har jeg fundet ting, som jeg helt har glemt, at jeg havde... Så er de altså røget ud eller til genbrug, for når jeg ikke har brugt tingen i et par år eller mere, får jeg sikkert ikke brug for det igen...

    SvarSlet
  3. Inge, det er nemlig helt vildt spændende. Jeg glæder mig til at følge årets gang i en ny have :o)

    Tak, Helle :o)
    Ja, gad vide, hvad der dukker frem af gemmerne her - det har jeg også tænkt på :o)
    Jeg har også den filosofi - at når man ikke har haft brug for en ting i et par år, kan man roligt smide det ud - sjovt nok er Brian ikke af samme mening ;o)

    SvarSlet