tirsdag den 24. marts 2009

Forfra igen

 

Rullet op

 

Omsider er jeg færdig med optrævlingen. Det er godt, for det holdt hårdt, ikke mindst for håndledene, at få det genstridige garn pillet op. Jeg glæder mig til at fatte pindene igen, og jeg har prøvet at lede efter et mønster med samme garn, der passede mig lidt bedre. Det lykkedes ikke, så jeg prøver bare at modificere den lidt ud fra samme opskrift og håber, det ender ud i noget godt. Det bliver nok aldrig min favorittrøje – jeg er egentlig ikke så meget for det pelsede look, men da finanserne ikke er til det store garnkøb er det jo godt at holde sig beskæftiget med de gratis fornøjelser :o) (Og så må jeg vist hellere holde øje med, hvornår der er garnudsalg på det der BC garn, der skrives så meget om rundt omkring…)

2 kommentarer:

  1. Garnudsalget er den sidste weekend i oktober. Jeg har aldrig været der, men hørt om det de sidste mange, mange år :)

    SvarSlet
  2. Tak for oplysningen, Pernille :o)
    Det vil nok som regel falde sammen med Frejas fødselsdag, kan jeg se - så tiden vil vise, om jeg kommer derned engang. Ellers må jeg prøve at klare mig uden ;o)

    SvarSlet