torsdag den 5. marts 2009

Nu er det vores

 

Vi mødtes med sælgerne hos ejendomsmægleren tidligt i morges. Superflinke folk, forøvrigt, sælgerne. Jeg har en rigtig god mavefornemmelse i forhold til at købe af dem. De er omhyggelige og sætter en ære i at efterlade tingene, som de gerne ville modtage dem. Ikke dårligt!

Papirerne blev gennemgået, og vi satte vores autograf.

Og det var så det.

Bagefter kørte vi til vores respektive arbejdspladser - ikke meget champagnebrus der.
Og så alligevel.
Boblerne er i maven. Af glæde.
Det lykkedes for os.
Vi går en meget spændende, og sikkert ind i mellem hård tid i møde - og jeg glæder mig!

PS. Vi overtager 15. juni, så der er jo goood tid - hvilket er meget godt.

13 kommentarer:

  1. TIllykke med huskøbet. Er spændt på at høre mere om det. Hvor stort er det? Det er en stor beslutning - håber i bliver rigtig glade for huset :-)

    SvarSlet
  2. Og hyggeligt ser det ud. Tillykke med jeres køb :0)

    SvarSlet
  3. Til lykke med den nye bolig - dejligt for jer :-)

    Hvad siger børnene til det? Hvis I altså har fortalt det til dem :-)

    Og ja, jeg tror også det bliver en spændende og måske lidt hård tid I går i møde....

    Knus fra Pia

    SvarSlet
  4. Tak for det, Anette. Det er 172 kvm i alt, fordelt på 3 plan.
    Tak, Ulla. Jeg er meget vild med udestuen - uden den havde huset været meget mere kedeligt at se på :o)

    SvarSlet
  5. Tak, Pia. Børnene er meget glade, især Emil. Han har fortalt vidt og bredt, at vi skulle skrive under i dag :o)

    SvarSlet
  6. Hvor fedt! Stort tillykke herfra :-)

    SvarSlet
  7. Tillykke med den nye status som husejer :0)
    Kan godt mindes følelsen i maven, da vi for mange år siden købte vores hus :0)

    SvarSlet
  8. Tak skal du ha', Kari.
    Ja, det er en milepæl, som nok ikke sådan lige ryger ud i forglemmelsen... :o)

    SvarSlet
  9. Nejjj, hvor er det spændende! Til så stor en beslutning hører et stort tillykke! Jeg kan godt forstå, at der er bobler i maven! ;)

    SvarSlet
  10. Tillykke. Jeg håber det bliver lige den ramme om jeres liv som I har fortjent. Mange kærlige lørdagstanker fra Fejø.

    SvarSlet
  11. Hvor dejligt for jer, Annette, tillykke med det, det må føles herligt!

    Jeg synes ikke, at det er længe siden, at du begyndte at skrive om, at i ville kigge, og så pludselig har i bare købt jer et dejligt hus.

    Pøj-pøj med det hele, jeg vil glæde mig til at følge med i flytning og indretning af jeres nye rammer; der ser hyggeligt ud...

    SvarSlet
  12. Ja, det er helt vildt spændende, Astrid :o) Mange tak :o)

    Tak, Marina. Det er også dejligt at prøve at forestille sig det liv, der vil udspille sig i den nye ramme. Mange kærlige tanker tilbage til dig.

    Tak for det, Anne. Det føles dejligt - og ind i mellem lidt overvældende.
    Ja, det gik vist lidt hurtigt - men når nu huset var der og så ud som det rigtige - så ligger det vist ikke til os at sove mere på det end højst nødvendigt ;o)

    SvarSlet