fredag den 27. marts 2009

Når det skal være lidt særligt…

 

…er der jo ingen, der siger, det nødvendigvis skal være kage, mælkesnitte eller pålægschokolade.

 

Sund for sjov

 

Vores børn har selv ønsket at få en gulerodsbil med i madpakken i dag, og dem laver jeg hjertens gerne, især når tiden er til det.

Konceptet er enkelt, gulerødder, agurk og tandstikker til at holde sammen på køretøjet. Der gives ingen topkarakter for den kunstneriske udførelse, for tiden er trods alt begrænset her om morgenen, men det er heller ikke det, der betyder noget.

Det er fredag, foran venter en kort arbejdsdag og derefter en tiltrængt friweekend! Den skal tilbringes hos min bror og svigerinde sammen med alle mine andre skønne søskende med “påhæng”, og så er scenen sat til en skøn weekend med masser af grin, hygge, snak, afslapning, glæde og taknemmelighed over den dejlige familie, jeg har fået givet. Og jeg har ladet mig fortælle, at min lille nevø har lært at sige ‘hej, hej’. Jeg ved, der ikke vil være et øje tørt, for han er vores allesammens lille charmetrold! Jeg glæder mig vildt!!!

Rigtig god weekend til jer alle!

9 kommentarer:

  1. TOTALT blæret at have sådan et køretøj med i skole, jeg kan godt forstå de ønsker det. De andre børn må da blive helt karsegrønne...

    SvarSlet
  2. Ha ha, Valdemarsro... Karsegrøn - skønt udtryk!

    SvarSlet
  3. Sikke nogle super-cool biler!!
    Jeg har heller ingen problemer med at forstå, at børnene gerne vil have sådan nogen med i skole.
    De er sikkert helt vilde med, at deres mor har tid til at lave dem... : )
    Også go` weekend til dig Annette - sammen med familien!

    SvarSlet
  4. Kære Annette!
    Dejligt med sådan et festligt køretøj - og jo bare fantastisk at sådan noget sundt noget kan vække så meget glæde.

    I må have en dejlig weekend - lyder virkelig som en skøn en af slagsen, I har foran jer :-)

    Knus fra Pia

    SvarSlet
  5. Tak, Helle og Pia - det har været en skøn weekend!
    Jeg glæder mig, når det lykkes at slå an med noget sundt, for det er ikke det, der umiddelbart fænger...

    SvarSlet
  6. Dine biler er helt fantastiske. Sådan nogle skal mine børn helt bestemt også have med i madpakken engang efter påske. WAW.

    SvarSlet
  7. Det er nemme point at score, Marina - hvis man har overskuddet :o)

    SvarSlet
  8. Jeg synes stadigt at de er fantastiske og heldigvis ikke alt for vanskelige heller. Jeg tager dem med i serien i morgen. TAK fordi jeg må.

    SvarSlet
  9. Selv tak, Marina - det er mig en ære :o)

    SvarSlet