onsdag den 4. marts 2009

I rampelyset

 

Om lidt vil fanbrevene strømme ind. Opkaldene vil ingen ende tage, og folk vil vende sig efter mig på gaden. Jeg har nemlig været i TV. Godtnok kun på regional-TV, men alligevel... Man skal jo starte et sted.

Indslaget handlede om, at jeg underviser i kirkeorgel på Herning Musikskole. Det ser man jo ikke alle steder, og historien var åbenbart god nok til prime time. I halvanden time havde vi besøg af den flinke journalist, 40 minutter fik han i kassen, og 1½ minut var, hvad det blev kogt ned til. Men jeg er godt tilfreds.

Man kan næsten ikke se nervøsiteten, selv om lampefeberen selvfølgelig havde holdt sit indtog. Man er jo ikke helt vant til det mediecirkus. Men det kommer vel med berømmelsen... ;o)


Og så er det forøvrigt i morgen tidligt, vi har en aftale hos ejendomsmægleren. Og kuglepennen er SÅ klar!

9 kommentarer:

  1. Hej Annette. Det var dejligt at se dig i TV Midt/Vest.
    K.h. din mor

    SvarSlet
  2. Jamen da !! Tillykke med det : ) Jeg har desværre ikke været så heldig at se indslaget, da TV Syd jo hersker i denne ende af landet...

    Jeg glæder mig meget til at høre mere om hushandel mv. på søndag : )

    SvarSlet
  3. Hæhæ så har jeg også lige set det. Hyggeligt indslag! Men det var nu ærgerligt at de skruede ned da du begyndte på et af yndlingsstykkerne. :o)

    SvarSlet
  4. Kære Annette
    Dejligt at se indslaget i TV.
    Vi fik lige set det her til morgen.
    Forresten endnu engang tillykke med jeres nye hus - vi glæder os til at se det.
    kærligst Far og Lone

    SvarSlet
  5. Du gjorde dig da helt fantastisk på TV! - Nervøsiteten var ikke nem at spore!
    Og ja, glæder mig også over at I snart kan kalde jer husejere:-)
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  6. Tillykke med den gloværdige berømmelse.... Det er nemt at forstå hvordan man kan manipulerer med folks holdninger når man har oplevet det for 1½ time kogt ned til 1½ minut giver altså mange muligheder for fortolkning. Heldigvis vil journalisterne som regl folk det godt og så er det jo fint med den ekstra tid hvor alle bøfferne og nervøsiteten kan klippes fra.

    Ærgeligt at jeg ikke så dig det kunne have været sjovt.

    Glæder mig til at hører mere om hushandlen.

    SvarSlet
  7. Tak, mor :o) Og dejligt at få en kommentar fra dig her :o)

    Tak, tak, Helle :o) Hvis du har lyst, kan du se indslaget her:
    http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/?id=472359&r=6

    Ja, søster - jeg foreslog også at spille en lille orgelkoncert, men han kunne vist ikke få bevilliget så langt et indslag ;o)

    Tak for det, Far og Lone :o)

    Det er godt, jeg kan skjule det, Lisbeth :o). Det var nu også en rar journalist, det betyder meget.

    Marina, jeg var også meget spændt på at se, hvordan de havde klippet det sammen - det kunne blive til et tå-krummende indslag, hvis de ville ;o) Det ville de heldigvis ikke. Men det var spændende at følge, hvordan sådan et indslag bliver til. Der ligger jo et stort stykke arbejde bag.

    SvarSlet
  8. Jamen, det har jeg da meget lyst til, Annette... og det er nu gjort! Du må på nuværende tidspunkt have modtaget et væld af fanbreve og opringninger, og jeg er sikker på, at folk har vendt sig efter dig mange gange på gaden i dag - FOR DET ER DA ET SUPERGODT INDSLAG, ANNETTE !! Og hvor ser du godt ud : )

    SvarSlet
  9. Jamen dog, Helle - rødme-rødme...hmm...bliver helt mundlam - TAK!! :o)

    SvarSlet