tirsdag den 9. december 2008

Aaahh, gløgg...

 

Det gør bare livet meget skønnere!

7 kommentarer:

  1. Uhh-ha... Det ser godt nok godt og hyggeligt ud... : )
    Ja, Annette - du har ret i, at gløgg gør livet skønnere !

    SvarSlet
  2. Det var det også, Helle :o)
    Og nu skal jeg vist se dyner...

    SvarSlet
  3. Åh ja... Jeg har også haft lyst til glögg de sidste par dage! :D

    SvarSlet
  4. Det havde jeg også, Helle Koed - og så bestemte jeg mig for bare at gøre noget ved det ;o)

    SvarSlet
  5. Orv, det er da godtnok en "ornli" mundfuld den der. Gløgg og appelsin med nellike, min næse dufter jul. :o)

    SvarSlet
  6. Hov forresten: Kvickly har en super lækker Gløgg med rom, den er færdigblandet og skal bare have en skudefuld rosiner og mandler. Bare lige hvis du skulle have lyst til mere Gløgg :o)

    SvarSlet
  7. Det er nemlig ren og uforfalsket juleduft, puttenings :o)
    Den, jeg fik i går var også færdigblandet, men ikke så sød, som jeg foretrækker dem. Ved ikke lige, hvordan jeg vil have det med rom i gløgg - det kan være, det skal prøves :o)

    SvarSlet