onsdag den 17. december 2008

Alt hvad hjertet kan begære...

 

Når man nu har en arbejdsplads, der ikke gør i julegaver til de ansatte, er det da skønt, at gemalen i dag kom hjem med en gave fra sin arbejdsplads. Og hvilken gave! Den kan nemlig deles :o)

Et sandt overflødighedshorn af vin, specialøl, chokolader, karameller, forskellige slags kaffe og the, og ikke mindst - spændende marmelader, valnøddedressing, biscotti, oliventapenade og artiskokcreme. Alt sådan noget, jeg af hensyn til privatøkonomien plejer at nøjes med at drømme om. Og alt sammen i den fineste kvalitet. Sikke vi skal smovse! Uhm...

6 kommentarer:

  1. Mums! Her får ingen af os julegaver, øv bøv!

    SvarSlet
  2. Øj, hvor er I heldige. Det lyder superlækkert:)

    SvarSlet
  3. Mums - det lyder lækkert !
    Jeg er spændt på, hvad jeg får i julegave fra min arbejdsgiver i år. Sidste år var det et gavekort til Kolding Storcenter på 500,- kr og året før et gavekort til Jensens Bøfhus på 500,- kr, så jeg kan ikke klage - og gør det heller ikke... : )

    SvarSlet
  4. Oh, detlyder godt, det han kom hjem med.
    John er lige kommet med et fint sølvophæng, et trådløst stegetermometer, der råber til mig, når stegen er ok, og endelig en KÆMPEstor æske chokolade. Smaddertarveligt og smakkerlækkert.
    Det er i øvrigt en varm og hyggelig blog, du har. Håber helbredet er bedre igen.

    SvarSlet
  5. Øv, Stine - jeg plejer også at brokke mig en smule, men ikke i år :o)
    Det var en rigtig dejlig overraskelse at komme hjem til, Pernille.
    Det er vi, Sifka, og jeg glæder mig, til jeg får smagsløgene tilbage og skal prøvesmage :o)
    Det er bestemt heller ikke dårlige gaver, du har fået, Helle - det må være dejligt at kunne se frem til en god overraskelse.
    Ellen, du kunne jo sætte stegetermometeret til at råbe efter HAM, mens du nyder chokoladen ;o)
    Velkommen her, og tusind tak for de søde ord - de varmer :o)
    Det går meget stille og roligt fremad, så der er lys forenden, omend tunnelen ser ud til at vare lidt endnu :o)

    SvarSlet