søndag den 14. december 2008

Julevimpler

 

Jeg fandt den skønne guirlande hos Liselotte sidste år, printede den ud og fik alle de små ruder klippet ud. Så var julen pludselig ovre, før jeg fik set mig om, og stadset blev pakket væk. Da det blev fundet frem igen, var gensynsglæden stor, da jeg faldt over alle de skønne mønstre og farver. Nu sidder jeg og klistrer, så med lidt held bliver guirlanden færdig i år - måske får jeg den endda op at hænge, så jeg kan nyde den indtil den skal pakkes væk igen.

Tusind tak, Liselotte, fordi du deler ud af al din rigdom!

2 kommentarer:

  1. Ih, hvor er de flotte! Altså jeg har jo kastet mig over opgaven her i formiddag og nu pynter de i stuen – skønt! Har ikke så meget julepynt som jeg synes er fedt, men de her! Tak for hintet! Noget helt andet er jo så nok hvad manden synes, men han må finde sig i det ;)

    SvarSlet
  2. Ja, det var så lidt, Louise - sender straks æren videre. Jeg synes også, de er helt vildt flotte :o)

    SvarSlet