fredag den 12. december 2008

En tiltrængt weekend står for døren

 

Arbejdsdagen, som jeg havde tænkt, skulle være rigtig kort i dag, blev ved at trække ud med tidskrævende kontorarbejde - så julegaverne, jeg ikke fik købt i mandags, blev stadig ikke købt. Det må blive i næste uge - der er jo tid endnu - men nu synes jeg snart, jeg trænger til lidt luft. Heldigvis har jeg ikke andre planer i aften end dem, der inkluderer en sofa, og i morgen står den på masser af julehygge. Juletræskøb, klejnekogning og gode venner, der kommer på besøg, når mørket falder på. Ahh, det er vist lige, hvad jeg trænger til.

4 kommentarer:

  1. Vi har en weekend uden planer - det er bare skønt :-) Og vist lige, hvad vi trænger til.
    Knus fra Pia

    SvarSlet
  2. Ja, det er da dejlige udsigter, Pia. Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  3. Her har vi også en weekend, hvor planerne kun omfatter hygge i familiens skød med juletræ, pebernødde-bagning og forhåbentlig et par julegaveindkøb. Jeg glæder mig - især fordi jeg ved, det vil glæde børnene rigtig meget, at vi skal julehygge.
    Du og din familie ønskes en rigtig dejlig weekend.

    SvarSlet
  4. Åh, det lyder også hyggeligt, Vibeke!
    Også en rigtig dejlig weekend til jer!

    SvarSlet