mandag den 29. december 2008

Hjemme bedst

 


Vi har haft nogle skønne dage og nydt at være sammen med både den ene og den anden familie. Men hvor er det nu også skønt at være hjemme igen, kan jeg mærke!

Vi er lige landede, og huset er lige så varmt, julepyntet og hyggeligt, som da vi forlod det. Og sådan får det lov at være en lille uge endnu. Jeg er slet ikke klar til at pille stadsen ned, og det har heller ingen hast - der er jo ikke helligtrekonger endnu...

Børnene er henholdsvist båret og gået halvsovende ind i deres egne, velkendte senge, efter at have givet kattene et klap med på vejen. De - kattene - giver den varmeste velkomst, man kan ønske sig, løber os i møde, når vi slæber ind fra bilen, og kan slet ikke få kæl nok.

Der er flere feriedage i posen, der er meget mere hygge sammen med familie og venner, og jeg kan endnu engang konkludere, at ude er rigtigt godt, men hjemme er nu engang bedst!
 

2 kommentarer:

  1. Ja, det er også min erfaring, Annette - at ude er dejligt, men hjemme er alligevel bedst i det lange løb...
    Sikke nogle smukke julebilleder du har taget!
    Og tak for sidst i øvrigt.
    Jeg kan sagtens forstå, at du er meget tilfreds med Brians julegaver til dig! Han kender efterhånden din smag, må man sige : )

    SvarSlet
  2. Selv tak, Helle - og tak for rosen til billederne :o)
    Han kender min smag rigtig godt, næsten bedre end jeg selv ;o) Og det er super dejligt!

    SvarSlet