onsdag den 17. december 2008

Snøøøft

 

Det var egentlig svømmedag i dag, men jeg skal vist ikke svømme nogen steder i min tilstand. Øv. Så jeg pakker mig ind i tykker trøjer og tørklæder og drikker ingefærte. I går prøvede jeg med nelliker i. Det gjorde overhovedet ingen forskel, for lugtesans er der ingen af, og dermed er det ret begrænset, hvad smagsløgene kan skelne. Det sætter dog også sin naturlige begrænsning for småspiseriet - for hvad er der ved det, hvis jeg ingenting kan smage. Der er (næsten) ikke noget så skidt, at det ikke er godt for noget.

8 kommentarer:

  1. Der må være noget i luften for øjeblikket. Ingefærthe lyder som en god ide, selvom du ikke kan smage.
    Rigtig god bedring :)

    SvarSlet
  2. Tak for det, Pernille. Ja, det huserer vist allevegne.
    Det kan i hvert fald ikke skade med et skud ingefær, tænker jeg.

    SvarSlet
  3. Øv, men så er der stor chance for, at det er overstået, inden julen sætter ind for alvor. God bedring:)

    SvarSlet
  4. Det krydser jeg også fingre for, Sifka - det er bare med at få det overstået. Tak :o)

    SvarSlet
  5. God bedring, Annette!
    Plejer det ikke at være tirsdag, du svømmer?

    Knus fra Pia

    SvarSlet
  6. Tak for det, Pia.
    Jeg plejer at svømme to gange i ugen - tirsdag og torsdag eller onsdag og fredag.

    SvarSlet
  7. God bedring, Annette !
    De fleste af mine kolleger har været syge indenfor den sidste måneds tid, men jeg er sluppet indtil videre. Jeg håber, at jeg helt slipper for sygdom i denne omgang...

    SvarSlet
  8. Tak, Helle - jeg krydser fingre for dig...

    SvarSlet