fredag den 4. juli 2008

Dejlige udsigter

 

Uhm, i madpakken er der rester fra i går - bulgur med timian fra haven, mango og kylling i tern, og vendt med en dressing af olie, vineddike, honning og salt. Dertil masser af plukket hovedsalat med et stænk citronolie.

Foran mig venter en kort arbejdsdag, afbrudt af det første tandlægebesøg i fem år! Det er vist på tide, at jeg tager mig sammen... Jeg er nu ikke nervøs - mine tænder plejer ikke at volde problemer, men de har sikkert godt af et eftersyn.

I aften har vi grillaften med en stor flok venner og masser af børn, så jeg skal lige have lavet et par forskellige kartoffelsalater, når jeg kommer hjem igen, og jeg glæder mig til en rigtig hyggelig aften.

Det er fredag, det er sommer, og i morgen har jeg fri. Det skal nok blive en god dag! Håber også din bliver rigtig god!

4 kommentarer:

  1. Selvfølgelig bliver det en god dag, med sol og alting:)

    SvarSlet
  2. Det er jo det, Sifka - det er skønt :o)

    SvarSlet
  3. Her er det en superdejlig dag. Jeg har lige fundet ud af at vi kan få campingvognen til sommeroase en dag før end vi havde regnet med - og det betyder at vi kan komme lørdag, når det begynder og ikke først søndag.
    Og så er det jo sommer og solskin - så det er en dejlig dag.
    Rigtig god aften til jer - lyder hyggeligt!
    Knus fra Pia

    SvarSlet
  4. Dejligt for jer, at I kan komme afsted lørdag, Pia.
    Vi havde en virkelig hyggelig aften!

    SvarSlet