søndag den 27. juli 2008

Svensk idyl

 

Vi har haft en fantastisk ferie i det svenske!!
 

Landskabet var fantastisk, vejret blev bedre og bedre, og min familie er akkurat lige så dejlig, som den plejer at være - hvad mere kan man ønske sig?!!
 

Vi boede lige oven for en smuk sø, som skiftede udtryk med vejret og lyset - og jeg har løbet i fast rutefart med kameraet, for jeg måtte forundres hver gang.
 
Vi har besøgt adskillige antik og loppis, lidt godt kom der med hjem, men mest har vi bare kigget og nydt alle de mange smukke ting.
 
Vi har set dyr og glaspusteri, sejlet, badet og nydt solen. Vi har læst og daset, spillet, grint og pjattet, og mest af alt har vi bare nydt livet. Jeg kunne sagtens have brugt en uge mere i idyllen deroppe, men heldigvis har vi stadig masser af gode ferieoplevelser i vente, og så er det egentlig også helt rart at komme hjem og nyde roen - og få sovet lidt ud...
 

7 kommentarer:

  1. Åh, hvor det lyder dejligt - og sikke nogle smukke billeder! Sverige er et vidunderligt land at holde ferie i, og ikke mindst pga. den type ferie, man automatisk holder der. Helt nede i tempo, med vægt på at være sammen og nyde. Godt at høre, at I har haft det godt! :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare fint ud! Sverige er skøn om sommeren, hvis bare man kan komme til or myggene... Dejligt med sådan en familie!

    SvarSlet
  3. Billederne fortæller præcis hvor skøn en ferie, det har været.

    Øh, jeg er lidt nysgerrig, kender du en organist Erling Abildhauge Thomsen?

    Jeg er bare lidt nysgerrig ;-)

    SvarSlet
  4. Astrid, det var virkelig godt - jeg tror bestemt ikke, det er sidste gang, vi holder ferie i Sverige.

    Myggene er vist det eneste minus, Lisbeth, men det var nu ikke så slemt. I starten var der ingen, de kom med solen og varmen. Men myggenet for vinduerne kunne holde en del væk, og de stik, vi fik, kunne vi leve med. - Og jeg er meget taknemmelig for min skønne familie!

    Abildjyden, Erling Thomsen kender jeg af navn, men ikke personligt. Han var leder på Vestervig Kirkemusikskole, mens jeg studerede der for en del år tilbage...

    SvarSlet
  5. Velkommen hjem, Annette!
    Det ser da fantastisk ud - det er godt nok smukt i Sverige.
    og helt dejligt at klikke ind på din blog for ar læse nyt!
    Knus fra Pia

    SvarSlet
  6. Jamen det ser jo fuld stændig fantastisk ud... .D Dejligt at I har haft en god ferie.... ;)

    SvarSlet
  7. Tak, Pia :o)
    Pia og Helle, der var pragtfuldt, vi har i den grad nydt det!

    SvarSlet