lørdag den 12. juli 2008

Lørdagsaktiviteter

 

Jeg har sovet længe i dag - hele ti timer blev det til!
Og nu er jeg frisk som en havørn.

Freja (som forøvrigt har helt fint igen) og jeg har ryddet op i de endeløse bunker på værelset. Sorteret og smidt ud. Genfundet gulvet!
Derefter støvsuget det genfundne gulv.
Og vasket tøj.
Nu er det tid til en ananaspause, og så står den på aftørring og mere sortering.
Det er skønt at have tid til at komme til bunds!
Og senere venter Brian med pandekager - dejlige lørdag!

6 kommentarer:

  1. Herligt at vende rengøring og oprydning til en god aktivitet, så er det så ufatteligt meget nemmere at komme igennem :-)

    Pandekagerne kunne jeg nu godt snuppe en enkelt af, måske skulle man...

    SvarSlet
  2. Ja, Anne - og herligt at have overskuddet til at kunne gøre det positivt :-)

    Mit pandekagerum er fyldt helt op ;-)

    SvarSlet
  3. Ahh, jeg skal have ananaspause i morgen. Den ligger og venter i skabet. Jeg har også haft pandekager i tankerne, men det må også blive i morgen, for Bjørnen er ude at rende, og jeg er lige kommet hjem fra blogtræf i Hillerød. Kan du ha' en dejlig aften:)

    SvarSlet
  4. Tak, i lige måde, Sifka - håber I har haft et hyggeligt blogtræf :o)

    SvarSlet
  5. Ja, nu er lørdagen næsten slut - og vi har ikke nået en fløjtende fis. Havde også planer om rengøring, men med en hundehvalp på 8 uger når man ingenting. Skidt med det - vi hygger med kaffe og strik på terrassen. Men hvor er det dejligt med en lørdag, hvor man virkelig har fået ryddet væk i "bunkerne".

    SvarSlet
  6. Begge slags lørdage kan jo være gode, Inge - og jeg kan godt forestille mig, at sådan en hvalp tager tid - det er vel næsten som at have baby ;o)

    SvarSlet