torsdag den 3. juli 2008

Så skete det...

 

Jeg har købt ny mobil! Den er lige landet, og jeg har stiftet det første, famlende bekendtskab med den. Nu er jeg ikke lige typen, der skifter telefon hvert halve år, så der er jo sket rigtigt meget på mobilfronten siden min gamle kom til verden, og der er rigtigt meget, jeg skal sætte mig ind i. Og det bedste ved det hele - brugsanvisningen er på TYSK!!!

Jeg tror vist, jeg starter med prøv-mig-frem-metoden, og så må jeg frekventere brugsanvisningen, hvis det går helt galt. Godtnok var jeg god til tysk i skolen, men der er alligevel grænser...

PS. Jeg elsker den allerede, er vild med farven, og ved at jeg mange gange vil glæde mig over kamerafunktionen - og Brian morer sig i sit indre over, at han fik ret...

7 kommentarer:

  1. Tillykke med den nye mobil - mon ikke du blir glad for den. Kan du ikke finde brugsvejledning på dansk på www.nokia.dk? Jeg kan ikke lige se hvilken model det er ellers havde jeg linket direkte til brugsvejledning.

    SvarSlet
  2. Uh, den er lækker. Tillykke med den. En brugsansvisning på dansk er ikke altid ensbetydende med, at man bliver klogere. Jo måske, hvis man læser den, og det har jeg nogen gange svært ved at forstå;)

    SvarSlet
  3. Tak, Anette. Uh, det lyder som en god idé - jeg vil straks se efter :o)

    Jeg synes også, den er vildt lækker, Sifka :o)
    Jeg plejer at nærstudere brugsanvisninger - hader, at skulle famle mig frem - det værste er bare, at det tager så lang tid at læse sådan en mursten...

    SvarSlet
  4. Jeg står for at skulle skifte også. Hvilken model er det?

    SvarSlet
  5. Det er en nokia 6500 classic. Held og lykke med jagten :o)

    SvarSlet
  6. Wauw, Annette... den er rigtig flot ! Ja, jeg kan levende forestille mig, at Brian morer sig : )

    SvarSlet
  7. Det synes jeg også, Helle - og nu har jeg downloadet en brugsanvisning på dansk :o)

    PS, Deborah - kender du siden www.mobilpriser.dk? Der kan man let og overskueligt sammenligne priser og abonnementer på de forskellige modeller, en rigtig god side, synes jeg.

    SvarSlet