tirsdag den 29. juli 2008

Jeg shoppede igennem

 

Min absolut favorutbutik nr. 1, Noa Noa, har sommerudsalg. Så jeg blev nødt til lige at stikke næsen indenfor... Især, da jeg opdagede, at alt var sat ned til 30% af normalprisen. Det er da et udsalg, der er til at forstå!
Her er alt det guld, jeg kom hjem med - mest til mor'en, men også lidt til Freja (+ et par stykker, der allerede roterer i vaskemaskinen). Jeg har været for nærig til at købe tøj i den prisklasse til hende før, for hun vokser jo ud af det efter kun et par sæsoner, men til den pris var der ikke mange undskyldninger tilbage. Og barnet er lige så solgt som mor'en - mon der skulle være en smule slet skjult påvirkning, eller har hun bare også god smag?! ;o)

3 kommentarer:

  1. Nej hvor ser det godt ud Annette! Fantastiske farver. Og om det er påvirkning eller Frejas egne gode smag - det ved jeg ikke, men skønt er det da når børnene vil i noget af det tøj vi mødre bedst synes om;-)

    SvarSlet
  2. Og i øvrigt: rigtig go bedring til Emil!

    SvarSlet
  3. Tak, Lisbeth :o) - det går lidt bedre i dag...
    Jeg er også vildt glad for tøjet, og jeg nyder, når børnene og jeg ind i mellem deler smag :o)

    SvarSlet