torsdag den 8. januar 2009

Næsten weekend

 

Min verden ser helt anderledes lys ud end i går.

Bare følelsen af at lande inden for hjemmets trygge ramme og vide, at det værste er overstået, og resten af aftenen skal bruges på ingenting. Skønt!

Og den er virkelig brugt på ingenting. Hyggesnak med manden, en rundtur i blogland, en enkelt stribe på tæppet (og der mangler nu kun 2 - T O!!!). Helt færdig er aftenen vist ikke. Jeg har lige lavet mig en kop kaffe, og hvis netTV ellers vil samarbejde, tror jeg, der er et afsnit af Annemad, der trækker. Ellers har jeg en bog liggende, der også sagtens kan forsøde min aften.

I morgen er det fredag uden andet på programmet end en forholdsvist kort arbejdsdag, og weekenden er endda uden de store planer - fantastisk!

6 kommentarer:

  1. Skønt at du fik denne aften med plads til hygge og afslapning. Det gør godt, når man igen har overblik.
    Her er aftenen også brugt på ingenting - hvis ingenting er blogland, Facebook og samtale med manden :-)
    Rigtig god weekend til dig og din familie.

    SvarSlet
  2. Ha ha, Vibeke - med "ingenting" mener jeg vist ingen pligter ;o) For det ville vist ved nærmere eftertanke være noget af en fornærmelse mod manden at kalde snakken med ham "ingenting" :o)
    Også en rigtig god weekend til jer!

    SvarSlet
  3. Det lyder sørme dejligt - god weekend til dig! :)

    SvarSlet
  4. Tak, i lige måde, Astrid :o)

    SvarSlet
  5. I Januar er det lige sådan en weekend skal være. Jeg håber du får et par rigtigt dejlige dage.

    SvarSlet
  6. Marina, det er længe siden, vi sidst har haft sådan en weekend, så jeg synes det er tiltrængt...
    Tak og god weekend til dig!

    SvarSlet