torsdag den 1. januar 2009

P.S. Husk kleenex

 

Det er efterhånden et par måneder siden, jeg lånte filmen P.S. I love you, men jeg har haft for travlt til at involvere mig i sådan en hulke-film, som jeg vidste, den ville være.

I aften så jeg den endelig sammen med ham, jeg allerhelst ville se sådan en film sammen med, og den var lige, som sådan en film skal være.

Ja, den er en hulker - jeg fandt det første lommetørklæde frem et kvarter inde i filmen - men det er på den gode måde. For filmen er utroligt dyb. Den skøjter ikke bare hen over alt det svære og når frem til en happy-ending uden problemer. Og den tør beskæftige sig med de emner, man næsten ikke tør tænke til ende. Den gør mig ufattelig taknemmelig for det liv, jeg har, for min mand, mine børn og alle dem, jeg elsker og som beriger mit liv.

Så hvis du ikke har været der endnu, kan jeg kun anbefale den - men husk kleenex!

7 kommentarer:

  1. Jeg har ikke set filmen, men jeg har snøftet mig gennem bogen. Hjerterørende smukt. Jeg har endnu ikke helt forstået, at en så ung forfatter kan skrive så dyb en bog.

    SvarSlet
  2. Den er så smuk, at tårekanalen må briste...

    SvarSlet
  3. Den er jeg også helt vild med! -og bogen kan også anbefales, den var også meget tårerfrembringende.

    SvarSlet
  4. Jaaa, og de der irske mænd, altså.

    SvarSlet
  5. Stine, bogen har jeg tilgode. Når jeg har fået filmen lidt på afstand, kan det være, jeg kaster mig over bogen.

    Utroligt smuk, Anita!

    Det tror jeg gerne, Valdemarsro. Filmen er i hvert fald utroligt godt skruet sammen!

    Sifka, de er slet ikke til at stå for!!! ;o)

    SvarSlet
  6. Jeg har ikke været så heldig endnu, jeg vil ligge denne ind under film der der bare skal ses i nærmeste fremtid. Tak for ideen.

    SvarSlet
  7. Det var så lidt, Abildjyden, jeg tror bestemt ikke, du vil blive skuffet.

    SvarSlet