onsdag den 7. januar 2009

Puuuhh

 

Efter to dage på arbejde trænger jeg i den grad til weekend!

Jeg synes (stadig), der er nok at se til - der er kommet mange ekstra ting ind i denne uge - og med en lang dag i dag, aftenarbejde i går, og udsigt til endnu en lang dag i morgen, trænger jeg til at puste ud og bruge lidt tid på bunkerne, der hober sig op herhjemme.

Det gør det så heller ikke bedre, at jeg åbenbart føler mig nødsaget til at benytte enhver ledig pause til at gå på udsalg. Men det er jo med at være der, mens tilbuddene er der. Indtil nu har jeg bare vandret hvileløst rundt uden rigtigt at kunne bestemme mig for noget, men i dag kom der da lidt tøj med hjem i posen. Meeen.. Jeg tror da vist, det er nødvendigt med en Århustur på mandag...

5 kommentarer:

  1. Nu er jeg altså ikke den store shopper, sååå - hvad ved jeg. Men har du hørt om internettet - der er altså også udsalg... ;)

    SvarSlet
  2. Tak, i lige måde, Astrid.
    Ja, jeg har hørt om internettet ;o)
    Men jeg er sådan indrettet, at jeg bliver nødt til at prøve tøjet på, før jeg kan vurdere, om det gør noget godt eller skidt for min figur - så jeg køber helst ikke tøj på nettet...

    SvarSlet
  3. Anette, sådan havde jeg det også indtil fornyeligt. Men hvis du holder dig til mærker du kender, så er det sjældent du går galt i byen. Jeg har lige købt en nederdel og den er helt perfekt. Og der er masser af udsalg. Jeg vil gøre meget for at styrte rundt derude. Pyha, det orker jeg slet ikke *S*

    SvarSlet
  4. Deborah, jeg tror, du mener, du vil gøre meget for IKKE at styrte rundt derude ;o)
    Det kan være, jeg giver det en chance engang, men ikke nu. Jeg har lige opdaget, at jeg alligevel ikke har penge at bruge på udsalg. Øv. Jeg havde faktisk lige glædet mig til at styrte rundt i Århus - hvis bare jeg har tid nok, hygger jeg mig nemlig med det :o)

    SvarSlet