fredag den 30. januar 2009

Suveræne Succeser - med garanti!

 

Jeg har lige siddet og bladret i min nye kogebog, Suveræne Succeser, for at få inspiration til de næste ugers menuplan. Og hvilken kogebog! Bogen er fyldt med flotte og inspirerende billeder, spækket med humor, gode tips og idéer, og forslag til sammensætning af menuer og buffeter.
Jeg har allerede afprøvet de damers langtidshævede hvedebrød med stor succes, og der er meget mere at komme efter. Hør selv: Rosenkål med ingefær og mandler, Fennikelsalat med pære, valnødder og parmasan, Bagte rodfrugter med birkes, Hvid bønnepuré med granatæble og persille, Bulgur med abrikoser og pinjekerner, Tørrede frugter i muskatvin med youghurt-flødeskum - for slet ikke at tale om alle de andre desserter, de spændende gryderetter og lækre brød, kager og kaffedrikke. Ja, jeg kunne blive ved, for det ene opslag er mere inspirerende end det andet!
Jeg har bare lyst til at lave det hele. Nu!

6 kommentarer:

  1. Det er nemlig rigtig gode bøger, de damer skriver. Masser af god inspiration og fine opskrifter når man selv er gået død. Lækker mad:)

    SvarSlet
  2. Sifka, bogen er mit første bekendtskab med de damer, og de giver et rigtigt godt førstehåndsindtryk :o)

    SvarSlet
  3. Uha, det lyder godt, Annette !
    Du er nu så god til at få brugt dine kogebøger i modsætning til mig... Dejligt at du har glæde af bogen : )
    Måske jeg kan være så heldig at smage én af de lækre retter, næste gang jeg lægger vejen forbi Herning på besøg...

    SvarSlet
  4. Helle, jeg elsker at prøve nyt, så jeg kan næsten ikke lade være ;o)
    Men næste gang, du lægger vejen forbi, tror jeg, Emil bestemmer menuen - så det bliver nok ikke så eksotisk :o)

    SvarSlet
  5. Jeg har også et par af de damers bøger og jeg er ret vild med dem. De har de skønneste billeder også er opskrifterne lette at få en succes ud af. Selv for en som mig:)

    SvarSlet
  6. Olines, velkommen her!
    Det er vildt lækre billeder, og jeg glæder mig til at afprøve en masse opskrifter :o)

    SvarSlet