lørdag den 7. juni 2008

Festforberedelser

 

Det høje gear fortsætter resten af weekenden, men vi skal hele weekenden hygge os og være sammen med mennesker, vi holder af, så det bliver på den gode måde.
I dag skal vi til havefest - en 30 års fødselsdag hos en af mine gode veninder fra studietiden.
Hun har valgt ikke at bruge pengene på mad, men på musik - så hun har inviteret tre musikere til at komme og spille folkemusik i alle afskygninger. Det glæder jeg mig meget til at høre.
I stedet for gaver har hun bedt gæsterne om at tage mad med til en fælles buffet og tændte grill - den har den rigtig gode sidegevinst for hende, at stress-niveauet bliver betydeligt lavere, når hun ikke skal tænke på maden. En rigtig god idé, synes jeg. Vores bidrag bliver kyllingespyd og en kartoffelsalat med små nye kartofler og en olie-eddike dressing.

3 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud - jeg håber I får en dejlig fest sammen :)

    SvarSlet
  2. Rigtig god måde at fejre fødselsdag på... : )
    Det behøver jo heller ikke altid at være så traditionelt !

    SvarSlet
  3. Det var en rigtig hyggelig fest, og det fungerede bare så godt - jeg får helt lyst til at holde havefest :o)
    Og musikerne - de var bare supergode!

    SvarSlet