søndag den 15. juni 2008

Vi har slået stort brød op...

 

...men forhåbentlig ikke større, end vi kan bage...

I løbet af de næste to uger skal børnene begge afsted, henholdsvis på lejrskole og koloni, og vi har lovet at tage boller med - så Emil og jeg har mixet dejen efter forgodtbefindende. Nu står den til hævning, om lidt går vi alle tre i gang at forme, og så håber jeg bare, at fryseren kan rumme frembringelserne. Imens duver løvemunden roligt i vinden udenfor vinduet - det er som om, man allerede kan se, at alt er blevet lidt grønnere efter gårsdagens og morgenens store regnvejr.

I går var vi til 2 x 60 års fødselsdag, en rigtig hyggelig dag sammen med en masse af vores kære venner. Børnene var ikke inviteret med - de nød en dejlig dag hos farmor og farfar, mens vi nød at have ro til bare at snakke og hygge os.

Og lige nu nyder vi en stille og rolig søndag eftermiddag herhjemme. Jeg var på arbejde i formiddags og skal det igen i aften, hvor kirkens kor synger koncert, så jeg sidder her midt i orkanens øje og nyder stilheden. Eller stilhed og stilhed er måske så meget sagt, Freja står og danser til MGP-musikken, mens Emil spiller bilspil på den bærbare, men der er familieidyl, og i mit hovede er der stille og roligt. Og prikken over i'et: Brian har hentet masser af jordbær, som han står og gør klar til desserten i aften - jeg glæder mig!

5 kommentarer:

  1. Det lyder lækkert både med friskbagt brød og jordbær ;) God søndag aften.

    SvarSlet
  2. Hej Annette!
    Ja, det var en dejlig fest og da skønt at sidde overfor jer :-)

    Og du huskede i dag, at du skulle på arbejde her til aften ;-)

    Knus fra Pia

    og uhm - det lyder lækkert med friske jordbær!!

    SvarSlet
  3. Tak, i lige måde Anette (sådan på falderebet...)

    Pia, det var rigtig hyggeligt!
    Og ja, jeg huskede koncerten ;o)

    SvarSlet
  4. I have fun with, result in I discovered exactly what I
    used to be looking for. You've ended my 4 day long hunt! God Bless you man. Have a great day. Bye

    Also visit my web site: bodybuilding supplements for men over 40

    SvarSlet
  5. Have you ever thought about adding a little bit more than just
    your articles? I mean, what you say is fundamental and everything.

    Nevertheless imagine if you added some great photos or videos to
    give your posts more, "pop"! Your content is excellent but with
    images and video clips, this website could undeniably be one of the most beneficial in its niche.
    Terrific blog!

    Feel free to visit my web site: muscle building 2 day split

    SvarSlet