fredag den 20. juni 2008

Klar til alt for tidlig indkøbsraid

 

Det er min tur til at have to maduger fra i morgen. Jeg er rigtig godt tilfreds med vores ordning - jeg nyder at slappe af og have tid til andre ting, når Brian står for tur, og når det så er min tur, er jeg sprængfyldt af idéer, og synes næsten, to uger er alt for lidt.
 

Menuplanen for de næste to uger er lavet - for i morgen skal jeg tidligt op for at købe ind, derefter skal jeg arbejde lidt, inden vi så vender næsen mod Kolding, hvor vi skal til bryllup. Det er min farbror, der skal giftes i morgen, og vi har et tæt sammenhold i min fars familie, så jeg glæder mig rigtig meget til at være sammen med både min nære familie og fætre, kusiner, onkler og tanter.

4 kommentarer:

  1. Det er da en vældig masse bryllupper, I render til i denne tid : )
    Det ser spændende ud med menuplanen, og hvor er det en flot orkidé du har, Annette !

    SvarSlet
  2. Ja, det er helt vildt med bryllupper for tiden, Helle.

    Orkidéen er desværre ikke min - jeg så den hos nogle venner, og syntes den var så flot, at jeg bare måtte fotografere den... :o)

    SvarSlet
  3. Det er en ret god ide med jeres madplaner. -også bare en god ide at planlægge retterne. Det er vi ikke så gode til, her er det mere fra dag til dag :-)
    Jeg håber I får en god lørdag, et bryllup er altid en skøn festdag.

    SvarSlet
  4. Tak for det, Valdemarsro - ja, det er dejligt at være til bryllup.
    Jeg synes også, det er godt at lave menuplanen - det tager noget tid, men til gengæld behøver jeg ikke at skænke det mange tanker i løbet af ugen, så alt i alt tror jeg, jeg sparer en del tid ved det. Til gengæld er der jo så ikke så meget plads til spontanitet - det tager jeg med...

    SvarSlet