fredag den 6. juni 2008

Højt gear

 

Min timian er sprunget ud - den er nok i sit es i dette middelhavsklima. Det er jeg også. Jeg nyder varmen og solen, men resten af haven kunne ærligt talt snart godt trænge til en ordentlig skylle. Men først efter weekenden, hvis det står til mig (hvilket det jo egentlig ikke gør...) - der er masser af udeliv på programmet i de næste dage.

Der er tryk på for tiden - så jeg er den, der er smuttet videre. Der er dejlige mennesker, der venter vores besøg, og jeg glæder mig til en hyggelig aften!

2 kommentarer:

  1. Heiii...
    Skal da lige love for du den senere tid er kommet på nogle kanter jeg kender ret godt. :D
    Først Brændkjærkirken og så Aagaard kro! :)
    Jeg har familie i V.Nebel og Jordrup som ligger lige ved Aagaard. :) Men jeg må indrømme at jeg aldrig har været på kroen os spise, selvom jeg har hørt SÅ meget godt om den. :) Og ja, den har skiftet ejer... ;)
    God weekend...

    SvarSlet
  2. Hvor sjovt, Helle.
    Du må virkelig unde dig og kæresten en tur på Aagaard kro - det er SÅ anbefalelsesværdigt :o)
    Tak for bekræftelsen af min formodning :o)
    Og god weekend til dig!

    SvarSlet