søndag den 1. juni 2008

En god start på dagen

 


Uhm, morgenmad på terassen, luften er frisk og fuglekoret underholder - så er man godt i gang...

I dag bliver der ikke meget hjemmeliv til mig - efter gudstjenesten skal jeg med ansatte og menighedsråd på udflugt. Destinationen er hemmelig, men der plejer at være noget med at se en kirke og noget kulturelt på programmet - og noget med god mad...

Lige nu må jeg indrømme, at en dag i haven med familien trækker lidt mere end at rumle rundt i en bus, men jeg er sikker på, at det nok skal blive hyggeligt, når først jeg er kommet afsted. Og i en bus kan man jo altid hækle... - mens man snakker...

3 kommentarer:

  1. Sådan er det tit, er det ikke? Man orker næsten ikke at komme afsted, men når det så først ruller, så hygger man sig og kommer hjem en smule rigere.

    Rigtig dejlig udflugtsdag til dig, Anette, med snik-snak og hæklenål...

    SvarSlet
  2. Anne har ret, det der lyder uoverkommeligt plejer at være virkelig hyggeligt når man først er afsted. God søndag :-)

    SvarSlet
  3. Jo, sådan er det tit, og jeg føler mig meget rigere - det var en rigtig dejlig dag :o)

    SvarSlet