tirsdag den 17. juni 2008

Tøsehygge

 

Emil er på lejrskole, og Brian kommer først hjem sent i aften, så Freja og jeg har været alene på skansen. Vi har rigtig hygget os med at lave mad og sætte i opvaskemaskinen. Normalt ser vi så godt som aldrig TV, mens vi spiser - der er vi ret principfaste - men der skal også være plads til undtagelser, så vi placerede os mageligt med aftensmaden ved sofabordet og så "for børn", som børnetimen hedder her hos os.

Nu er det lille myr puttet - og trøstet, for hun savnede sin far og storebror - men lige nu ligger hun og nynner for sig selv deroppe, og er vist snart på vej til drømmeland...

Og jeg har en laang aften for mig selv - skønt. Først vil jeg være lidt aktiv - så kan jeg nemlig meget bedre slappe af bagefter, og med en god CD i afspilleren, går opvasken næsten som en leg.

2 kommentarer:

  1. Nårhh... Jeg kan lige se det lille myr til Freja for mig, selvom hun jo er ved at blive stor - godt at man aldrig bliver for stor til at blive trøstet af sin mor, når man nu savner sin far og storebror... Lille pus da... : )

    SvarSlet
  2. Ja, Helle - selv om hun er stor, er hun jo stadig et lille pus :o)
    Og jeg er da glad for, at hun ikke er for stor til at blive trøstet af sin mor...

    SvarSlet