søndag den 11. maj 2008

Aaahh...

 

Jeg er dybt taknemmelig over de fantastiske venner, vi har fået lov at være sammen med i dag.

Vi har i den grad hygget os. Grillen er blevet taget i brug for første gang i år. Børnene har leget, så det var en fryd. De har set Far til Fire, mens vi voksne hyggede os med rødvin og snak på terrassen. Og da børnene var segnefærdige, blev de alle 6 puttet i teltet på græsplænen. Der var lejrstemning, og jeg er så glad for, at vores børn får lov også at få den slags dejlige oplevelser at samle på.

Da alle børnene var lagt til ro, var vores handlekraftige gæster friske på lige at flytte en reol, et par hylder og en masse legetøj - så vi mangler bare lige at finde de helt rigtige pladser til tingene i vores nye dækketøjsskab (som vi blev enige om, at sådan et må hedde...) - billeder følger senere. Det er så fint, og jeg er superglad for det!

Nu vil jeg, mæt af masser af mad og gode oplevelser, finde ind til dynerne - i morgen er der først arbejde, dernæst en konfirmationsfest - så lidt søvn ville nok være på sin plads. Rigtig god pinsedag til alle jer!

4 kommentarer:

  1. Ja - den mad var også go... Det tror skam jeg føler mig oppustet. Uhm. Sov godt!

    SvarSlet
  2. Det var den, Lisbeth - det er en god chefkok, jeg har :o)
    Håber, I har sovet dejligt!

    SvarSlet
  3. Det lyder da også bare til, at I hygger jer. Hos os havde vi også gang i grillen for første gang pinselørdag - med en flæskesteg i :-)Mums det var godt!

    Håber det var en god konfirmationsfest I var til i går :-)

    Knus fra Pia

    SvarSlet
  4. Uhmmm, Pia, en grillet flæskesteg er også god!
    Det var en rigtig god fest, og vi har os en rigtig langsom formiddag i dag.

    SvarSlet